Winkelwagen bevat geen producten.

Subtotaal: € 0,00
 

Customer Service

Bestellen
Een product bestellen is heel gemakkelijk en veilig. We hebben de stappen hieronder in het kort uitgelegd. Mocht u toch problemen ondervinden tijdens het bestelproces, dan helpen wij u graag verder via de app of per email.
Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’.
Stap 2:. U bent nu in de winkelwagen. Controleer de gegevens van uw bestelling en klik op ‘Doorgaan naar kassa’ om af te rekenen. Wilt u meerdere artikelen bestellen klik dan op ‘Verder winkelen’.
Stap 3:. U bent nu bij het venster ‘Afrekenen’. Vul uw gegevens in en kies uw betaalmethode. Creëer eventueel een account om uw bestellingen later te kunnen bekijken of in de toekomst sneller te kunnen bestellen. Klik dan op ‘Plaats bestelling’; u wordt nu doorgestuurd naar de door u gekozen betaalwijze.
Stap 4: Volg de stappen om de betaling uit te voeren, na de bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail
Betalen
Kies de meest efficiënt en veiligste manier om uw bestelling te betalen. Wij bieden u alle gangbare betaalmethoden: Via MultiSafePay iDEAL, Bankoverboeking, INCASSO, Maestro, Visa, MasterCard, het Belgische Mister Cash, het Duitse Giropay en DIRECTebanking.
iDEAL
iDEAL is het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland, namelijk ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
Bankoverboeking
In dit geval wordt het bedrag overgemaakt via een reguliere bankoverschrijving. Uw ontvangt vanuit het MultiSafepay-systeem een e-mail met hierin alle benodigde gegevens om de bankoverboeking correct te laten plaatsvinden. Let wel: wanneer u van deze betaalmethode gebruik maakt, kunnen wij uw bestelling niet binnen 24 uur bezorgen. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
Incasso
U geeft een eenmalige machtiging via MultiSafepay. Zodra de betaling binnen is, wordt u daarvan automatisch op de hoogte gebracht. Let wel: wanneer u van deze betaalmethode gebruik maakt, kunnen wij uw bestelling niet binnen 24 uur bezorgen. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
Maestro
Eenvoudig en snel online betalen via Maestro, voor klanten die beschikken over een bankpas met het rood-blauwe Maestro-logo.
Visa
Wereldwijd is Visa de nummer 1 in Creditcards. Visa staat voor een gemakkelijke en veilige manier van betalen.
MasterCard
MasterCard is uitgegroeid tot een volwaardig creditcardnetwerk en te vergelijken met Visa. Klanten met een MasterCard kunnen gemakkelijk online producten aanschaffen. Zij kunnen met een MasterCard snel en efficiënt betalen.
Mister Cash
Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België, te weten Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank. GiroPay Giropay is een online betaalplatform van de Duitse banken.
Giropay
wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken: Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank.
SofortBanking (voorheen DIRECTebanking)
SofortBanking is een online Europees betaalplatform, dat niet afhankelijk is van een bepaalde bank. Dè betaalmethode voor 45 miljoen klanten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België die op deze manier veilig en snel betalen. PayPal PayPal is een makkelijke, veilige en snelle manier om online te betalen.
Verzendmethodes
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 24 uur na betaling te verzenden. Bestellingen op zaterdagen en feestdagen worden de volgende dag(en) verzonden. Bestellingen worden verzonden in heel Nederland en België, zie ‘Verzendkosten’. Verzendkosten Nederland€6,95 België €6,95 Hiernaast kunt u de bestelling gratis ophalen bij Fysiotherapie Vrijbewegen en wanneer u lid bent bij Crossfit Zaanforce.
Levertijd
Binnen Nederland streven wij ernaar om binnen 24 uur de bestelling uit te leveren. Mocht een product niet voorradig zijn krijgt u hiervan een melding. De verwachte levertijd is dan 3 tot 10 werkdagen.
Retourneren & Ruilen
Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht artikel of is de maat niet goed? Dan kunt u uw bestelling probleemloos binnen 14 dagen na ontvangst retourneren/ruilen. U krijgt dan het nieuwe gewenste artikel of uw aankoopbedrag retour. De zending dient u in de originele of andere deugdelijke verpakking te verzenden. Bij deze zending kunt u het formulier toevoegen uit uw digitale orderbevestiging of een handgeschreven briefje met uw bestelnaam en of u wilt ruilen of retourneren. Door dit formulier in te vullen kunt u iets ruilen of retour sturen. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant, tenzij kan worden aangetoond dat de fout door ons is veroorzaakt. Wij zullen in dit geval de gemaakte kosten aan u vergoeden. Uw retour dient compleet, niet gedragen en onbeschadigd te zijn met de artikelkaartjes er nog aan. Artikelen waar rook- c.q. etensluchten aan zitten, kunnen wij niet terugnemen. Wij verzoeken u vriendelijk om - uit hygiënisch oogpunt - bij het passen van een product, sokken te dragen. Tip: Een aantal van onze bestellingen passen door de brievenbus u kunt dan kiezen voor een brievenbuspakket van PostNL, dit bespaart aanzienlijk op de retourkosten. Niet of onvoldoende gefrankeerd. Bij het niet of onvoldoende frankeren van uw retourzending zijn wij genoodzaakt de kosten van het retourneren af te halen van het door u te ontvangen retourbedrag.
Contact
Openingstijden Maandag - vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Zaterdag en zondag: Gesloten Feestdagen: gesloten
Per post CFbraces Weverstraat 13 1561 EE Krommenie Nederland